Koszyk

Zwroty i reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 827), Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w formie pisemnej, wysłanej pocztą, e-mailem lub telefonicznie).

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

[Imię i nazwisko konsumenta]
[Adres konsumenta]
[Nazwa firmy]
[Adres firmy]

Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów:
[Lista produktów]
Data zamówienia: [data zamówienia]
Data otrzymania produktów: [data otrzymania]
Przyczyna zwrotu towaru
Numer konta bankowego: [numer konta]

Podpis konsumenta (jeżeli oświadczenie jest wysyłane w formie papierowej):
Data: [data]

Towar należy zwrócić na adres:

MEGA-TECH ŁOMŻA Grzegorz Kaczyński, Jacek Banasik spółka jawna. 

Aleja Legionów 120 18-400 Łomża

tel. 86 219 81 88

Zwrot towaru należy dokonać nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano nas o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi konsument. Prosimy o zwrócenie towaru w stanie nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

 


Zwrot towaru

Towar należy zwrócić na adres:

MEGA-TECH ŁOMŻA Grzegorz Kaczyński, Jacek Banasik spółka jawna. 

Aleja Legionów 120 18-400 Łomża

tel. 86 219 81 88

niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano nas o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi konsument. Prosimy o zwrócenie towaru w stanie nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu.

Zwrot środków

Rodzaj zwrotu środków zostanie indywidualnie ustalony z osobą składającą reklamację. Możemy zaoferować różne opcje, takie jak zwrot na konto bankowe lub uzgodniony inny sposób zwrotu.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

Procedura reklamacji

Jeśli zakupiony produkt posiada wady lub nie jest zgodny z umową, masz prawo do złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jak złożyć reklamację?

  1. Zgłoszenie reklamacji
    Reklamację możesz zgłosić w formie pisemnej wysyłając na adres:

    MEGA-TECH ŁOMŻA Grzegorz Kaczyński, Jacek Banasik spółka jawna. 

    Aleja Legionów 120 18-400 Łomża

    tel. 86 219 81 88

    lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: mega-tech@mega-tech.pl. W treści reklamacji prosimy o podanie następujących informacji:

    • Imię i nazwisko konsumenta,
    • Numer zamówienia,
    • Opis wady towaru lub niezgodności z umową,
    • Data zakupu oraz otrzymania towaru,
    • Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (np. naprawa, wymiana towaru, zwrot środków)

     

  2. Odesłanie towaru
    W przypadku konieczności odesłania wadliwego produktu, prosimy o przesłanie go na adres: 

    MEGA-TECH ŁOMŻA Grzegorz Kaczyński, Jacek Banasik spółka jawna. 

    Aleja Legionów 120 18-400 Łomża

    tel. 86 219 81 88

    Towar należy dostarczyć na własny koszt - nie przyjmujemy przesyłek odesłanych na nasz koszt lub za pobraniem.

  3. Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. O wyniku reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.

  4. Sposób rozwiązania reklamacji
    Jeżeli reklamacja zostanie uznana, w zależności od Twojego żądania, wadliwy towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócone zostaną pieniądze. Zwrot płatności nastąpi na ten sam numer konta, z którego dokonano płatności, chyba że ustalimy inaczej.

FORMULARZ REKLAMACJI

 

 

Kontakt w sprawie reklamacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących procedury reklamacyjnej, prosimy o kontakt

e-mail: mega-tech@mega-tech.pl

telefon: 86 219 81 88

 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.